Vårkänslor?


Ohhhh varför är det samma sak varje år? jag får vårkänslor i Januari?!
Igår var jag ute på flowerteem och kollade om de hade fått in något vårsortiment, hmm inte direkt ... jag kan meddela att detta inte är något konstigt det har varit så de föregående åren också haha ... de är med andra ord inte sena utan jag tidig....! Blev iaf en fin stokke filt till bebben från babyland REA i like, 299 blev bättre än 600 tyckte jag (;

Jag vill ha lökar i krukor och arrangemang överallt ... jag vill ha bort vinter blommorna ur blomsterlådorna ..jag vill vår snygga ballkongen ... men det får väll vänta en månad till i år också antar jag !

Nu börjar mitt tjat även om mina vita pelagoner, i år ska jag dock ha tag i några med bättre kvalitet än de jag fick tag i förrra året....

Fint väder som attan idag ;D och jag har inte gjort annat än o sitta inne ....
Ska nog ta ett litet städtag om en stund sen kommer Binta ...om hennes mega lax är klar snart hahaha!!

Ringde babyland idag och bad dem montera vår fin fina vagn ;)

Imorgon kommer prinsessan <3<3<3 läääängtar;) Då blir det myskväll för hela slanten, det ska jag se till ;D Leeet´s daaannnncee (;,god mat, snaks och en masssa mys i soffan med levande ljus , SÅ FÅR DET BLI (;

Nu går solen ner även datalocket (;

Over and out /// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0