Tomas, Filippa ,Bebis...Gott nytt år

 
Tjoooohooo;) Gott nytt år gott folk (och alla andra *s*)

Julen kom och gick .... Filippa och Tomas har båda hunnit fylla år därefter ;=)Till henne blev det den finaste dockvagnen vi kunde hitta och en docka (Filippas nya bebis vid namn Kajsa) och lite annat smått :)
Till honom blev det en ny data ;)
I går firades de båda med släkten , tack alla för ett bra kalas efter tre dagars hårt slit är det över och nu infaller sig vilan haha....

Gick upp sex i morse (inte van) Filippa såg ut som ett yrmonster när vi väckte henne, Tomas kommentar "- Hon är sööööt vår dotter" ;) Den värmde hela kroppen ;)) Och jaaa söööt det är hon, inget gnäll alls i morse (vilket jag hade förväntat mig) hon har ju trots allt varit uppe länge och sovit länge sista veckan, men hon åt sin frukost,klädde på sig ,borstade hår och tänder snabbare än blixten *Duktiga hon*

Efter tösen var lämnad blev det föräldrarutbildning för min och Tomas del ;) Del 1 av 3 ...man kan ju hoppas att vi blir vettigare nu haha!!!.......Skämt och sido det vár helt ok! De par som beräknas få bebis först är jag och Tomas;))

På tal om bebis v 35 nu ....shit inte många veckor kvar och bebis har fallit ner rejält den senaste veckan och andningen är påtagligt bättre;),nu ska det bli skönt o vara ledig på riktigt (känns inte som om jag varit ledig sedan den 14 december, allt har gått i ett) Min riktiga ledighet börjar i morgon med nagelfix på DIVINO hos Fyllifer ;)

Älskar er TFA;)

Over and out // S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0