Grå onsdag ;S



shit grått ute eller vad ;S Läääängtar till vår och solsken i massor ;))

Skänker en tanke till lilla Filippa som har sitt första uppträde i skolan idag (inför de stoooora barnen på högstadiet) hon hade ont i magen över det redan förra veckan så jag hoppas hoppas att det går bra för henne  ;)
Snart blir det mackfix till honeypie, blir lunch i hyrbilen idag ;D , vi ska ju o skriva pappa papper ;DD

I eftermiddag blir det handling och lite småfíx ;) Vi ska ha melodifestivalkväll här på lördag ,får komma på något o bjuda på då också ;))
Något att tillaga under den nermonterade köksfläkten som skall rengöras idag kanske?

Hade mardrömmar till max inatt ...slet tag i Tomas vid tio i tre tiden ..-VAKNA .... haha kände mig som en liten unge ... jag var så obeskrivligt rädd det blev till och byta plats och ligga närmre än närmst kan jag lova sen tog det en bra stund innan det gick o somna om ... och som om det inte räckte så fortsatte drömmarna i skrämmande banor dock utan skottlossningar i den sista haha !

Nu kom posten ;) Penisionär jag har blitt asså , dagens stora händelse POSTEN ahaha!
Nej ett sniff på blommorna på bordet och sen ut o hämta dagens skörd i brevlådan får det bli nu ;)

Ha det så bra i det grå trista !

Over and out // Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0