V. 18, Kreta, Kursvecka. . .


Shit vad fort tiden går . . . är nu i vecka 18 ;) *Wiieee* Bebben rör sig typ hela tiden vad jag har förstått , men jag känner h*n bara ibland;))

Köpt resa har vi också gjort den 25:e åker familjen HOZ till Kreta ;) Sola och bada men ingen pinacolada ;)
Vi tänkte att vi passar på att åka bara vi tre innan vi får en liten plutt o släpa runder på , Filippa vill inget hellre iväg till värmen ;)

Lilla hjärtat hon verkar inte trivas på fritids och det är ingen höjdar personal där om man säger så (till och med svårt att hälsa har dom) Hål i hjärtat o köra till jobbet efter att lillan klängt på benet och inte alls velat dit utan till dagis... ;( Tomas har kontaktat Bjuvs kommun om det hela och jag hoppas att det kommer bli bättring där annars kommer jag inte lämna henne. . . Persoligen anser jag átt det är deras förbannade skyldighet att göra så att barnen känner sig välkommna och föräldrarna med för den delen . . . Ja vi avaktar och ser om det blir bättre *hoppas*

Kursvecka veckan som kommer ,hoppas på intressanta och lärorika dagar ;))

Nej nu söndagsrengöringen och södags film;)))

OVER AND OUT // SooSooofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0