Jämnställdheten artar sig . . .


Halva graviditeten är över och vi var på Ultraljud igår ;) It´s gonna be a booooy ;) Så snart är vi två flickor och två pojkar i familjen ;)
Barnmorskan sa. . . här ser ni lårbenet ... och här är .... jag bara -EN SNOPP ..... hahaha... Tomas sken upp som en sol , en son var precis vad han ville ha... DET VILL ALLA MÄN  !!

Pratade med mamma i telefon efter vi varit där ... hon blev jätte glad och sa att hon betalar vagn till oss ... så nu ska vi bara se ut en som vi vill ha ;) *wiieeee* LYX ;))

Det börjar närma sig kreta också ..... en och en halv vecka sen MASSA SOL ;)
Filippa pratar om Kreta heeela tiden ;) undrar vad hon egentligen tror om det , hur hon föreställer sig det ;) Hoppas att hon inte blir besviken ;))

Nej nu ska jag vila en stund innan jag kör och hämtar Filippa , Vaken natt i natt ;S Hur ska jag orka?

Love....
          ......Tomas .....
                              .... Filippa...,....
<3<3<3

Over and out // Soooffiiee

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis till er pojk.. Det vill jag med ha.. ;D Men vi får se den 12 vad detta blir.. :)

2010-09-22 @ 19:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0