Vagnen beställd *finely*


Tjooohhooo då var vagnen äntligen beställd, ingen billig historia det här med vagn, Tack snälla mamma ;))
Blev en Emmaljunga City Cross, med hårdlift;) 7800;-
Vi köpte även en fin fin skötväska... med rosa blommor ... diskussionen mellan mig och Tomas ...

jag: -  tycker du den är fin
Han: - ja annars hade jag inte tatt den
Jag- kan man ha väska med rosa blommor till en pojke
Han: -Jaa det är ju mer du som ska ha den
Jag: - Kommer du gå runder med den när jag inte jag är med då?
Han: - jaaaa
Vi hänger väskan på vagnen och då säger jag -Tänk om folk tror att det ligger en flicka där i
Han: Ne då

.....vi bestämmer oss för att ta väskan ;)

Vi står och beställer vagnen och tillbehören och nämner då att vi ska ha den väskan också ...
Hon i kassan: Vet ni att det blir en flicka?
Jag: -Nej det är en pojke
Hon: Jaja du ska mer ha den som din väska

hahahahahahahahhaa va fan ska jag göra? hahahaha


Over and out /// Hon med flickväskan ;P


Kommentarer
Postat av: Malin

Jättefin vagn! Jadu, det är en hel djungel ;) Haha.. Men snygg, fin och praktiskt med 4 däck! Tufft med en rosa skötväska, hejja dig Sofie! :) Allt väl annars? Ingen bild på hur stor du blivit? :) Nyfiken ju! Hihi. Fått skickat in om hp? Håller tummarna, kramar och trevlig helg!

2010-11-05 @ 14:27:30
URL: http://www.malinnordin83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0