Två tusen 101010, Tomas spark, Trots (TTT)

 

I fredes var det personal fest hemma hos kollegan Å. Super trevligt, kändes lite "udda" och vara nykter vid detta tillfälle men helt ok , GRAVID kom hem sist av alla kvart över fem på morgonen för att vara mer exakt , sov sedan till halv tre på lördagen haha snälla familjen lät mig vara *tack* , kändes som en smärre bakfylla när jag vaknade upp, inte van vid sånna tider mer ;))

Igår var det 20101010, två sånna coola datumar kvar sedan dröjjer det 89 år tills 010101 kommer igen ;)) 101010 fick betydelse även i detta hem , Tomas kände bebisens sparkar iigår , Tomas första ;) Vecka 23 nu enbart 17 veckor kvar ;))

Filippa är inne i någon form av *TROTS* och jag är inte sen med o säga , J*BBIGT ... inget passar och allt ska vara precis tvärt om det man säger ... det är sååååå påfrestande, den enda trösten är att det förmodligen är helt normalt och att hon kommer ur det.

Nej hela familjen är på sina ställlen och jag ska passa på o dammsuga (om en stund) haha ...

Over and out // Sososofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0