Spark, spark ooooooohhhhhh Spark . . .


Ja som rubriken lyder spark, spark, spark hela hela hela tiden inte en lugn stund där inne i grottan verkar det som ;) ¨
Vi var hos barnmorskan igår v.25, hjärtslagen 148 (samma som sist) Livmodern 24 cm så de växer som de ska ,vikten skiter jag i o kommentera hahaha! Vi hade en praktikant som fick klämma o känna också *lysande*
Nästa gång är det dax för den omtalade glukosbehandlingen ;P *lääängtar /nooooooot*

Trött trött trött är denna kvinna, sov en stund innan ikväll efter maten , blev förvånad när Tomas väckte mig för jag hade inte ens uppfattat att jag hade somnat *skratt* Han hade bakat ( Hmmm) en banankaka, synd att aptiten inte var den största efter sömnen bara!

Filippa lilla gumman var trött som en jag vet inte vad när jag hämtade henne idag, började bara gråta helt utan att det gick att reda ut varför,stackare det är inte lätt o va fem o gå på stora skolan, vem F*n hade inte bölat haha !
Hon fick sova i bilen hem, det skulle jag aldrig ha tillåtit herregud flickan somnade ju inte först halv tio *suck*
Ajja summa sumarium hon fick sovit sitt och jag mitt ;P och kaka fick vi så slutet gott iaf *S*

Har lite ångest över allt som jag inte hinner med så jag efterlyser en tidsmaskin! Någon som har en över?

OVER AND OUT /// Soooooofffiiieee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0