Kreta , Höst, La Familja


Hello everybody (;

Hemma igen efter en najz vecka på Kreta med familjen sol och bad varje dag ;)) Vi kunde nästan inte ha det bättre ;) Filippa fick små röda prickar när vi var iväg, tydligen var det molusker enligt läkaren, antingen så ter dom sig olika eller så var det för att det var i ett tidigt skede för jag kunde inte se att det var mollusker ;S
Ajja hon hade inga men av dem när vi var iväg så det var ju skönt iaf ;)

Tvätten från semestern har inte kommit långt inte ;( *ångest* man kanske skulle boka sig en tvätttid haha

Hösten är kommen till lilla sverige ;) på gott och ont ... mysigt men kallt ... fick mitt partylite ljus igår ,vanilj/pepparkaka ;) Vaniljen överst tackolov det brann fint och luktade super gott ;)

Söta lilla kollegan Susanne gav mig en party påse igår , massa olika alkoholfria öl, en påse torrostade och ett helnöt ;) och sist men inte minst en wonderbaum till bilen ;) Detta var för o visa sin uppsakttning av att jag kör henne ibland ;) *gulligt tyckte jag* påsen åker med på personalfesten på fredag kväll ;)) Dricka öl och vara sen skjutsa folket hem haha ,ovanlig känsla ju haha ....

Nu ska jag och titta på lägenhet med älskling sedan blir det extra pass på jobb i em ;) ...

Ha det så gott så länge /// Sososooooffiieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0