HP , Julkallender ... Snartttt Jul ;)


Tjooohhooo min havandeskaps penning gick igenom , känns toppen bra ;))
Inte länge kvar o jobba nu ... 16 November idag och den 12 December jobbar jag mitt sista pass på jobb ;) Ska bli skönt o bara få vara fram till Jul. . . Snart är det faktiskt jul *längtar*

Nästa vecka ska familjen HOZ Julpynta ;) Har redan köpt lite nytt pynt ;) Tomas får leta fram det andra ur förrådet  . . . Har även köpt material till en stor väggkallander till Filippa ;) Tänkte börja sy på den idag!

Min snälla mamma har beställt en ny handgjord vagga till bebisen *gulle hon* Kommer bli sååå fint ;)

Neej nu är det dags ....

Over and out // Sosofie

Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt att du får pusta ut och vila lite innan allvaret börjar! ;) hihi.

Mys med julpyntande, jag längtar med.. Kramar!

2010-11-16 @ 19:16:35
URL: http://malinnordin83.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0