Halloween, fotvård, skolfoto, HP


Att ligga på magen och blogga upptäckte jag precis vara ett minne blott. . . .
V 27, bebisen rör sig lite mindre där inne ,börjar nog bli trångt (;
Filippa lillan läääängtar så efter sin lillebror, vi med såklart ;) Hon brukar slänga till med en värmande kommentar ibland, "va fin magen är nu Sofie" eller "ooohhh va stor din mage är nu , men den är jäääätte fin" haha hin e söt hon ;)


Filippas efterlängtade Halloween fest ägde rum i helgen ;) Kul ;)
  *bbuuuuuuu mohhahahahhaa*

Flickan blev donad  för skolfoto i morse, * hooppas hooopppaasss* att hennes hår höll tills halv nio då fotograferingen ägde rum ;)

Snart ska man iväg  till Trivas på Råå, på en skön och välbehövlig fotvård ;)

Väntar ivrigt på besked från försäkringskassan gällande min havandeskapspenning ;)
om allt blir som jag tänkt mig går jobbar jag min sista dag den 12 December, lagom så man hinner dona och vila upp sig inför jul.

Julllll åhh jag vill bara julpynta , allt pynt bara skriker efter mig i affären "köp mig , häng upp mig där hemma ,och mig , och mig " haha ! *längtar*

Nej nu ska jag göra ve mig lite innan jag ska dra !

Over and out /// Sosofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0