Paaappppaaa och Soooofffiiiee jag viiiiillll......


Filippa var på sin efterlängtade utflytkt med dagis igår , lämnade av en mycket förväntansfull flicka och hennes matsäck på dagis igår morse ;) ....Dom hade haft jääätte skojjit ;)) På väg hem handlade vi en liten sommar pressent till Tomas ;) ....Filippa fick sig också en liten *pom poms*

Morsdag på Söndag så vi handlade lte choklad till våra mammor också ;) ...........

Torsdag morgon och jag blev väckt tio över nio med frukost på sängen ... lilla flickan hade gjort en frukost bricka beståendes utav Tomas ouppdruckna morgon kaffe och en bit hjärte choklad som hon hade snott i skåpet till mig haha *SÖTT* sååååå det blev choklad till frukost BUSIGT ,GOTT, ONYTTIGT.... men yttert uppskattat...
Vi var lediga idag ;) lunch med pappan kl 12 och sedan gick vi bort till Casper och Marie och lekte lite ;) Lilla Junie fick sin välkommen till världen pressent ;)) Såååå söt är hon ;))

Vi var även en sväng hos min pappa idag och hoppade på studsimattan ;) *wiiieee*

En liten sväng för schoppinngg av lite mer Filippa kläder hann vi också med iag *hon som inte skulle få mer kläder nu* sååå bra gick det ;P

Nu är det familje mys ....sista kvällen man hör paaappppaaa ochhh +soooofffiiieee jag villlll.... madagaskar 2 är precis avklarad ;))


Nej mys mys och..... OVER AND OUT // Soooooffiiiee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0