Maj maj måne trilla ner i skåååne ;)


Jahapp då var det Maj månad och deklarationen ska vara inne i morgon gott folk ;)
Veckan som gått . . . Har varit en hel del jobb, min jobbe helg nu också jue ;S skönt och trist men roligt o va ledig när vi har Blippis jue ;)) I veckan har vi fått toaletten renoverad *skönt*
inte klart än såååå klart ;S men målet är att allt ska vara helt klart tills Fredag då flickan 22 kilo tung kommer hit ;)

Valborg , vi körde och tittade om vi kunde hitta en eld , vi hittade den körde förbi den och hem hahaha... inget o stå o frysa vid , roligare för barn sånt där och vi hade ju inte det!

I morgon drar det igång , min utbildningsvecka i Lund , ska gå TEACCH ,en utbildning i tydliggörande , ska bli jättttee super spännande ,hoppas på att få lära mig mycket ;)

Schema tills Oktober är nu lagt ;) Skönt , jobbigt och skrämmande i en saaaaliiiigggg röra ;)

Älsklingen har rakat av sig håret ;) Hans experiment fortsätter.... börjar undra om det är någon form av kris *s*
Men han är ju så klart fin ändå , enligt mig är han ju det alltid min super fina, super heta och helt enkelt underbara honey pie ;)

Neeeeejj nu ska jag nog ge mig på delarna till den dära fina duschkabinen vi köpt ;) Eller jaa älskling och hans pappa har varit o köpt den idag ;))

Over and out // Miss Super trötta jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0