smooootthhiie, DET ÄR VÅR !!!


3 bananer , 3 blodapelsiner och några deciliter frysta jordgubbar har precis blandats, och slagits sönder i blendern ;) Nu sitter jag med ett glas rosaröd smooottthhiee i soffan och ser vår solens strålar i rummet , JAG NJUTERRRRRRR!!!
Har fyllt upp som jag ska ta med till jobbet sen också, GOTTT!!!

Blev picknic i bilen även igår , hämtade upp Honom (med stort H ska det ju vara) på jobbet, jag hade ringt och beställt två kebabtallrikar på Ringstorp, så vi körde och hämtade dom . . . snabbt ner till ett av våra smultronställen, Lilla Platsen (som jag hörde ska bort pga husbygge) Där fångade vi gårdagens sista strålar innan den försvann ner i horisonten . . . Han med stora H:et sa att till mig . . . varför är du sååå glad . . . jag bara vaddå . . . han -du ler med hela ansiktet
Det ska jag tala om för er . . jag älskar våren och han med stora H:et . . det enda jag kan komma på ;))

Mysväckning av HAN i morse ;) I LIKE !!!

Visste du att . . . '

Det räknas som vår när dygnsmedeltemperaturen är stigande och över noll grader i minst sju dagar, förutsatt att dessa infaller efter den 15 februari
Enligt kalenderindelningen av året börjar våren i Sverige den 1 mars, oavsett väder.

DET ÄR VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRR IAF ENLIGT KALENDERINDELNINGEN ;))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0