Sköter mig ;)


Tanken slog mig att jag faktiskt varit riktigt duktig på o pyssla om lilla bloggen på senaste :) Sköter mig ;)
Det här med bilder är ju lite trevligt har jag kommit på ;))

Här har ni . . . . .

Haha fan va *lol* . . . Men allvarligt nu , har jag inte hetaste brillorna i världen ? *S*
Älskling nördade till frillan så vi matcha lite bättre ;) men det gör vi ju alltid, Matchar alltså ;)
Jag menar kolla "våra pulisonger" hahahahhahaha !
Moget eller inte men kul hade vi iaf ;)

Rotmos och köttbullar till lunch idag ;) Värsta dejt maten ;) Dilf:en brukar säga att vägen till mannens hjärta går via magen . . . hur fan lyckades jag med Rotmos komma så nära? haha!!

Haha kom o tänka på en rolig sak . . . Sist jag skulle göra köttbullar till Filippa så blev hon helt till sig av ilska för hon tyckte att det var så fruktansvärt onödigt att jag "dödade" äggen  . . . ägg kan bli kycklingar!
Så förklarade jag att man har ägg i köttbullar då säger Filippa - Min mamma köper "riktiga" köttbullar och dom behöver man inte ha ägg i . . . hahaha! Försökte då förklara att även "Mamma scans" köttbullar har ägg i sig . . .
Undrar hur det blir till påsk då . . . onödigt o "döda" en kyckling för ett påskägg  . . . ELLER?! hahaha !

*SAKNAR DIG MIN LILLA FLICKA*



OVER AND OUT // SoSosofie

 


Kommentarer
Postat av: cattis

Vi saknar henne också <3

2010-03-10 @ 11:13:40
Postat av: Sooofieee

Jag tror ju då att vi kan vara lugna , hon saknar nog tillbaka !

2010-03-12 @ 16:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0