Måndag heeeela dagen !

Älskling tände 43 värmeljus igår kväll ;) *mysigt* tur att Ikea säljer billigt till family;))
Imorse vaknade jag halv tio, trodde att älskling försovit sig men nej han hade bara låtit mig få sova vidare ;) skönt, snäll omtanke tycker jag !

Efter den dagliga lunch dejten var jag iväg och köpte badrums kommando ;) sååå fin i EK *såklart* några hjälpsamma killar från samhall kom fram och hjälpte mig att lasta in i bilen ;), killar som tar i frivilligt *gillas*
Där ligger den kvar och bara väntar på att DILF:en ska visa musklerna senare *S*

Vidare bar det av på badrumsrenoverings jakt ;) Blir nog bosses på Råå som gör jobbet, dom skulle skicka ut någon för o mäta och ge kostnadsförslag ;O) Hoppas att den killen ringer snarast ;)
Planerna är mörkgrått mellerat golv och typ offwhite på väggarna ;) Ek möbler till det! Vi har inte bestämmt hur vi ska göra med "vattenkastar platsen" antingen blir det badkar eller duschkabin med sånt halvbadkar ;) Filippa måste ju kunna bada på något sätt! Lutar dock mot badkar tycker jag ;)

Jobbet ringde innan, blir till o jobba extra imorgon ;)) *klirr klirr i kassan*

Snart påsk mina vänner och alla andra som läser ,ni är mellan 45-75 som läser här dagligen BTW;)) *gillas*
Har köpt största påskägget som jag kunde hitta till Filippa, det ska bara fyllas . . . klänning och godis blir det i år ;))

    *smile finken*


Over and out /// Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0