Ledighetsministers förslag ,JAG !, Delat = bra !


Japp då var man låååååång ledig ;) Ska bara in och vända på jobb på Torsdag ;)
Sov läääääänge idag halv elva öppnade jag dom igen grusade ;)

Tomas och jag har skaffat gemensamma konton, vilket är toppen isig men lite klöddigt har det varit med banken, vi var dit på lunchen idag för o fixa det sista och klanten i kassan "glömde" flytta över våra pengar så när vi kom till driven på MC Donalds för o handla snabb lunch till Tomas så hade vi tydligen inga pengar , PINSAMT !
Ajja det är fixat nu iaf ;)))

Duktiga jag har varit i farten :) Lämnade av honom på jobbet och sedan drog jag och tankade, tvättade bilen och bytta vindrutetorkar bladen :=) Så fint på rutan nu så ;) En snabbis ut om väla också ;) Dom ska tydligen bygga ut mer om jag fattade skyltarna rätt ;)

Köpte en bok på rean igår: SNÄLLA PAPPA, NEJ! Föll en tår redan på inledningen . . .Handlar om en familj där en styvpappa inte är riktigt som han borde vara . . . .  Verkar bra, men det brukar EN SANN HISTORIA böckerna vara, ska handla någon bok tll sen så man har något till stranden i sommar och något att lura med i hängmattan i stugen *love*

FILIPPA <3 : Tänker på henne varje dag hon inte är här , saknar och älskar!
Alla som står nära vet att min perfekta dag innefattar Tomas och Filippa . . . ett plus till det är vänner och övrig familj ;)

Over and out // Soooofiee

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0