FILIPPA 5, STÄDNING OCH DYL


Alllooohhaa och gomorron gott folk hoppas att alla har sooovit gotteligottgott ;) Har haft jour i natt, trevligt telefon samtal med kollega innan sängen kallade , Påpekar igen MALIN synd att du ska sluta ;(
Sov väll så där :S
Väl hemma, kaffe med babe innan hans jobb kalla!

Efter en god frukost dvs. macka med icas skinkost och en proviva female är jag något piggare, blir till o stääääda idag ;) Älsklingen tog toan igår så den slipper jag ;)) Funderar även på o byta lakanen i sängen , tog fram nya för tre dagar sedan och la på stolen i sovrummet, där ligger dom än hmmmm LATHET !

När Filippa gumman fyllde 5 fick hon en kryssning av min pappa, stötte på presentkortet precis och undrar var , när och hur ?! Kanske Aidan 9 måndader vet ? han har ju fått en han också . . . . om jag inte minns fel . . . ! Man kan ju även undra om det är meningen att dom ska kryssa ensamma *hahahahaha*

NU: KAFFE OCH CIGG
SNART: STÄDNING
SEN: LUNCH MED DILF:EN
SENARE: MYSSSSS KVÄLL OCH OM JAG FÅR IGENOM MITT FÖRSLAG KORT SPEL ;))

Funderar på om jag ska tvätta och städa bilen i EM *hmmmmmm*

Over and out /// §OFI€



Kommentarer
Postat av: Malin

Ja väldigt trevligt samtal :) Mm håller med dig. Men tyvärr så blir det liiite långt för pendling ;) Hihi. Men jag hoppas hålla kontakten med "er bästa" ändå, och så får ni komma & hälsa på och jag komma ner :) Ni är ju bäst! :) Hihi.

Hoppas natten gått bra, och njut av den lediga dagen :) Synes imorgon. Kraaam!

2010-03-18 @ 13:08:19
URL: http://familjennordin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0