. . . .



Tjioollooolliiiii hopppiidooooppp :) *wiiihiiii*

Long time no see ;) SORRY!
Klumpen i magen är borta = kolonin , nu är den såld ! och rikast på kuppen, det blev jag :=)

Vår klippning och färgning av håret har hunnits med härromdagen :) tråkigt var dock när jag kom ut från väla efter det att jag klippt mig . . . tittar på vår nytvättade fina bil och inser att någon j*vel har dratt förarsidan och stuckit ;( får se hur vi löser det probelmet blev en visit till polisen iaf för utlåtande och anmälan till försäkringsbolaget! 

Ny tv bänk blev det också i veckan som gick ;) Vit, stor och fin precis som vi ville ha det : ) IKEA =we like och
eftersom älskling var och jobbade fick jag asa hem den själv ;) men man är ju inte kvinna av dålig kaliber så det ordnade jag gaaaaalant !
Blev tydligen oberverad inne på IKEA också , det fick kära sambon ett mess om senare . . . ÄRLIGT LIKSOM!

Nej nu ska jag kolla lite på nääätet efter någon som kan tänkas renovera vår toalett;I)ska ringa Binta kanske och höra vem som fixade deras är ju typ samma grej som vi ska göra !

Måste fixas:

*Bilen - repor, service m.m
*Toaletten -alles
 blablabla


Älskiliälskar min snuttidutti ;))))
over and out // Sofie




Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Sofie!

Du blev så fin i håret, skönt med lite ljusare nu till vår och sommaren :)

Allvar? Gud så trist!! :P Hoppas det löser sig!

Åh kul med nytt. Jag älskar med ikea :) Hehe.

Ha en härlig helg, kram Malin.

2010-03-12 @ 18:48:32
URL: http://familjennordin.webblogg.se/
Postat av: Sooofieee

Tackar för det ;)känns skönt och välbehövligt ;))

Jaa det är smällar man får ta, bokstavligt talat ;))

Ja ikea e toppen billigt bra och fint ;:)

Treeevlig helg ;)) FREDAGSMYS!!

2010-03-12 @ 19:22:21
Postat av: Marie

Fan vad alla kör på ens bil på väla och sticker. Hände när vi va där för ett tag sen oxå, hela sidan så jävla irriterande..

2010-03-12 @ 21:08:49
Postat av: Soofffiee

mmmmmm riiiiktigt j*vla störigt , samtidigt som jag inte känner att jag kan lova att jag inte gjort det samma hhahahahah

2010-03-14 @ 12:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0