DASSALOCK !

Efter uppmaning om att ni läsare ger er tillkänna har jag bara konstaterat en sak och det är att många av er vill förbli annonyma ;) Vassego då ! Snokare ;PP

¨Sovvvvvv lääääänge idag har fem tidiga dagar som väntar ;) så bäst att passa på . . . drömde en del märkliga drömmar inatt. . . .
Båda kisarna ligger nu och latar sig en på bordet och en i soffan , Zelda har vi inte hört något mer om men vi hoppas fortfarande att hon kommer hem ;)

Blev inhandlat nytt dassalock idag, den som bodde här innan hade nog ögon fel för det dassa locket som har suttit där är inte av rätt form haha . . Filippa brukar envisas om o ställa sig på det för o titta sig i speglen (fast hon inte får) och varje gång hon har gjort det, har man ju fått en mindre hjärtattack så nu blev det ett hårt som ska vara av samma form som stolen ;) Det blir till o skita bekvämt hädanefter hahahahha! Vi ska inhandla en stor spegel till den lillas rum sen också, så kan hon apa sig framför den hur mycket hon vill ;)


Nu blir de till o sticka o handla och tanka brum brumen ;) Sen hämtas älskling upp o sen blir de paj och mys i soffan ;)
Måste fortfarande ha tag på Malins paj recept *pik* ;)


Over and out // Soooofie


Kommentarer
Postat av: Malin

Halloj! Jag läser bloggen men det vet du ju!! ;)

Ang receptet så sitter det i receptpärmen (allihopa) på jobb, skrivit det i p-blocket ;) sådetså! hihi. Vi synes på jobb! Kraaam.

2010-03-17 @ 19:14:25
URL: http://familjennordin.webblogg.se/
Postat av: Sooofieee

Ahhh det visste jag ju ;) Haha det är jag som fet missat det :) Glömde även ta kopia nu när jag var där, fixar det i morgon ;) Kramisss

2010-03-18 @ 09:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0