In planerade sommar aktiviteter;)


I sommar ;)) Underbara sommaren 2010...

Filippa och jag har varit och handlat litge på rean idag , blev en super söt jacka till henne och två klänningar till mig ;) Filippa behöver ju verkligen inte fler sommar klänningar ...speciellt inte nu efter ullareds inhandlingen ;P

Snart är det semester ;) , vi har lite inplanerat ;) Blir Astrid Lindgrens värld, massa sago skoj för Blippis ,själv har jag varit där så många gånger att jag tappat räkningen haha , Öland är nog det jag ser mest framemot och lite annat smått och gott... en sväng till Skånesdjurpark har jag även lovat lillan , hon jag och hennes faster var där för en tid sedan ;)  Men nu har jag lovat att vi ska åka dit med "pappa" så denna gången får jag återanvända mitt kort ,har nog aldrig hänt förut ;)
Filippa har även önskat Toselila (igggeeen) tjatigt haha ...

Vi hoppas så klart på attt vi får as bra väder ;) , och att flädern blommar så att vi får go go saft;)

Tomas min ögonsten , mitt hjärta , mitt allt ....
Älskar dig då, nu och sen ;)) <3<3<3

OVER

AND

OUT


//Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0