Helgen som varit , veckan som väntar....


Tomas har hjälpt sin tvillingsysters kille o lägga fin fint golv i deras v-rum ;) Själv har jag umgåts med <3:at (Filippa) , Tomas Tvillingsyster Helen och hennes barn Max och Felix...
På lördagen var vi på SKÅNESDJURPARK, i Tomas mammas koloni , på grillning hos nårga vänner till Helen och Peter och sedannnnn sist men inte minst sååå skulle jag och Helen plocka rabarber till mig ... hmmm en död katt gömde sig där i under bladen ...sedan skrek vi som två högljuda barn haha ...märklig ...udda händelse ...går inte att förklara ;) Stackars kissen har nu hittat till sina ägare igen ;)

Söndagen: Helen och jag gick in på umgås dag två, Vi "pysslade" med katten och åkte på Loppis i EKEBY (hålan som gud glömde 2)

Måndag och Tisdag med jobb och dyl är avklarad ;) Imorgon är jag och Filippa lediga , vi ska pyssla , baka muffins med hjärtan på ;) och bara mysa o vara lediga ;))

Neeejj jag är sååå trött nu ... bäst o krypa ner i sängen ;)

Tomas och Filippa <3<3<3<3


Bilder från helgen ;))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0