Semestern 2010 lider mot sitt slut ;S


Snart är det Måndag och sommar semestern börjar lida mot sitt slut ;(( Hur kan det gå så fort ?
Man hinner inte alls lika mycket som man vill.... men lite har vi gjort iaf ;)

Vi började med att lämna in katten för sterilicering ;)*skönt*
Sedan lämnades bilen till Kis och 8000 senare går bilen som en pärla ;))

En runda till Öland och ölandsdjurpark ;) Där bodde vi i tält (hatar tältsemester, men vad gör man inte för små barns skull)

Lite strand och bad ;))

Vi har den senaste veckan varit i sommarstugan, så mys !

Men vad vore semestern utan Ronja ? , Filippas kompis i huset sidan om , dom leker konstant heeeeeela tiden och dom leker jätte bra....det sista man typ hör på kvällen är i morgon ska jag leka med Ronja , den första frågan man får på morgon är får jag leka med Ronja idag ? Nu är flickorna ute och leker igeeeeen ;))

Ikväll blir det landskrona karnevalen ,langos och Erik Saade (en av Filippas idoler)

Imorgon ska tösa biten överlämnas till sin mamma , och fyra veckors semester där ;))
Vi ...vi ska bara jobba och jobba och jobba ! ! ! haha eller nej inte jag ...jag jobbar en vecka sen är jag ledig i tio dagar till haha ;)) *wiie*

Tack Catta för all kattpassning i sommar ;)) *ängel*

På tal om katt... Tomas katt Zelda som försvann förra sommaren , igår hittade vi henne , hon hade adopterat sig en familj och verkade ha det bra där , Tomas hade inte hjärta att dra henne där ifrån , så hon får stanna där och vi fick tillåtelse att komma och hälsa på henne ;=) Vi är iaf jätte glada för i våra tankar var hon död efter vintern...men tack vare denna snälla familj så lever hon ! !;))) och numera heter hon Gummsan ;)

Ja ha det var denna lilla uppdaateringen från mig ;) Återkommer med mer i nästa vecka, när allt har dragit igång igen ;S

Over and out // Sofie ,njuter in i det sista ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0