Snowwwwkaaaaaoooosss


Mihhhaaaaallla vilket snöväder det kom igen ;S . . Halt o köra till jobbet!
Ska jobba en hel del nu framöver så jag hoppas att snöskiten försvinner !
Kanske är den borta till min födelsedag ?! APRIL?!
Fan vad jag längtar till vår och sommar nu jag bara älskar det . . . sitta ute i trädgården på morgonen (gärna tidigt) dricka kaffe och röka en härlig (cigg menar jag inget annat)
Fram med dom blommiga dynorna så fooooooorrrttt solen tittar fram är mitt motto !

Jobba äta sova dö?!
Japp så är det bestämt för de flesta av oss . . .

Under tiden är det meningen att man ska älska sina nära och kära , FAMILJEN . .
Vad är man utan familjen ? !
Nu är jag där igen FAMILJ och VARDAG bla bla bla för vissa . . . men allvarligt är det inte så att man lever för att älska , älskar för att leva ?!

FILIPPA <3 min lilla prinsessa <3
Tänk att någon annans barn kan betyda så mycket för en som hon faktiskt gör , jag skulle ge mitt liv för den tösen
Hade jag kunnat hade jag köppppppttttt varenda prinseessss klänning i världen till dig ;))

 I WILL ALWAYS LOVE YOU NO MATTER WHAT !

Over and out // Sofieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0