Jag har kommit dit . . .


Ibland inser man inte saker förens det är försent, ibland inser man tidigare än så. Jag tror inte man fattar hur glad man ska vara över att ha ett jobb kvar efter finnans krisen tex. men jag tror att dom som förlorat sina jobb vet nu .. hur glada dom egentligen var  ! dom tääänker nog soo what om vi inte skulle få något julbord i år . . . medans en annan går o klagar INGET JULBORD?????? .... så egentligen ska man ju hålla käften för man har iaf ett jobb ;)

för vissa låter väll detta som rena rappakaljan och det är det kanske .....

Vardagen ... man handlar ,tar tillvara på sina intressen :),  lagar mat , tittar på tv och bara är med familjen. . . . kan tyckas tråkigt . . . men NEEEEEEEEJJJJJ NEEEEEEEEJJJ DET ÄR PRECIS SÅ DET SKA VARA !!!!!!!!!
Jag har läääänge brytt mig om små skit saker och irriterat mig på saker som egentligen inte betyder ett skit om jag inte har min familj kvar , med min familj menar jag de två människor som är min vardag TOMAS och FILIPPA <3

Utan dom vad är min vardag då ? ? ? ?
Nej mina vänner nu ska jag tala om en sak för er , JAG HAR KOMMIT DIT , DIT DÄR DET BARA FINNS EN SAK SOM VERKLIGEN BETYDER MEST  """ MIN FAMILJ """

Jag har kommit dit , till tidpunkten där jag har insett att jag vill leva med den här mannen, jag vill bygga upp något som jag aldrig tidigare byggt !


TOMAS , FILIPPA <3 ni är min VARDAG !!! 

Over and out /// ER SOSOSOFIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0