Personalfest, Skägg , Klet



Hoho idag är dagen man ångrar igår ;) , Personalfest och jag var inte den som spottade i glaset kan man lungt uttrycka det:)
Tillställningen var för M som tyvärr ska sluta för o bosätta sig på ord far far away. . . hon bjöd på massa goa pajer kyckling ädelost var min favorit , tryckte tydligen i mig resterna innan jag kastade in handduken och tog mig hem haha !
Min skäggiga älskling kom sedan och hämtade mig och S ;) *sååå sweet*
Vaknade upp *cencur* i sängen , skäggmonstret hade deckat framför TV:n till LOST boxen han fick av mig härromdagen. . .
Blev någon /några vändor in på toa i morse ;S ucccchhh tur att vi inte dricker ofta i det här hushållet :)

Efter en eftermiddagslur på soffan stack vi och hyrde tre för 120 och dom skall börjas ses om ett tag Min stora feta grakiska semester står först på tur :)

Liten fundering: Varför är kletig mat det enda som existerar i hjärnan efter en blöt kväll  ? ? ?

Nej nu ska jag .. .... inte göra ett skit förmodligen :)) ooo skönt e de =)

OVER AND OUT // Bakistrollet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0