Lång i rocken ;)


Alllooohhhaa ! Har vissa funderingar kring min längd har varit 169.5 sedan jag vet inte när , men vid senaste mätning var jag 172.5 hallååå 3 cm längre, undrar nu då efter dubbelkoll om det är så att jag kan ha växt ?! Eller är det valkarna som pressat samman ryggraden tidigare ?
Kan kilona ha gjort mig kortare haha !?!
Iaf är jag glad över att vara lång i rocken ;) Ibland har jag önskat att vara kortare men när jag tittar på andra så är det långa människor som är finast enlig mig ;I) LONG IS SEXY ;))
Tur att älskling också är lång för det finns ju inget märkligare än när killen är kortare än tjejen , det går ju bara inte hem.

Högra lampan på bilen har varit sönder en tid , har varit och försökt få den bytad på flera ställen utan resultat , samma svar det går inte. Så idag när jag skulle köra honom till jobbet insåg vi att både höger och nu fan den VÄNSTA också var sönder *suck*
Det fick bli en akutrunda bort till citroen och till och med dom hade svårt för det , han svor över tillverkaren haha som då är citroen , FÖRETAGET HAN DÅ JOBBAR FÖR!!! haha !!!
Nu lyser det fint iaf ;)

Har precis bakat lite små kakor och gjort chili till i kväll ;) Kom på att älskling skulle bjuda ut mig på middag ikväll efter att jag gjort den haha , bra o glömma det !
Jaja vi löser nog det ;))

Bio ikväll ;) , hoppas vi ska se FARSAN ;) Det återstår o se ;) men först JOBBBBBB;)

Over and out /// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0