. . . Frivillig rubrik?! . . .


Jag måste bara säga det igen . . . SNÄ HELVETE BORRRRT . . . Till och med Dilf:en har börjat klaga på den nu ;S
SPORTLOV för alla små är det nu också , för mig innebär det bara mer jobb ;)

Dagen idag. . . jieeessseees va länge jag sov då vaknade halv tolv , GÖTTT!
Älskling var uppe i ottan och tittade på Hockey? (tror jag det var)

Lunch dejt med Dilf:en som vanligt =) , sen var duktiga jag i väg och städade bilen ;) Så skitigt har den inte varit så länge jag haft körkort och ska dock inte bli igen ! ! ! Var väldigt svårt att få rent dock, detta slasket är inte kuuuuulllll o ha o göra med när man ska städa . . . .

Hämtade upp Cattis i stan och sedan for vi iväg till ikea, väla och jysk !
Väl hemma öppnade jag brevlådan och där var en avi från posten så det var bara o traska dit , vårt STTTOOOOORRAA kort till sovrummet hade kommit :) Nu måste vi bara fixa ram också ;) en stor sådan !

Köttfärsen står på spisen och väntar . . . snart blir det till o hämta honom sen mat , m.m och sen ska JOBBETROLLET till jobb ;) Blir ett dygn där nu ;))

Over and out . . . . // Röriga jag ;)


Kommentarer
Postat av: cattis

Oooo så tacksam och glad jag är för att du skjutsade mig. Nu har jag fullt med ljus från Ikea, och en jätte fin tvättkorg från Jysk.

Varma goa kramen till dig.

2010-02-27 @ 19:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0