Felköpet


Så nu var felköpet ute för försäljning , med felköpet menar jag då min koloni som jag köpte på mig lagom till sommaren 2008.
Den skulle vara min oas . . den blev mitt magont haha
Nu ska jag iaf göra mig av med den en gång för alla, felköpet kostar mig nästan 1000kr i månaden i arrende, el och försäkring och jag använder den inte och får bara magknip över den.

SÅ NU SKA RASKET BORTTTTTT !

Har tagit tag i mitt andra jobb nu också ;) skönt o vara av med det magknipet också ;) DAGS O BÖRJA SKÖTA SIG OCH TA TAG I SAKER NU ;)

Semestern är nu bestämd , fick precis de veckorna som jag ville ;) men det är ju klart man får det när man väljer oattraktiva veckor ;)

OATTRAKTIVT ;)
*Snön
*Katternas mask i magen (som förhoppningsvis försvinner med medicineringen)
*Kolonin
*Tvätten som skall vikas ;)) haha

ATTRAKTIVT;)
*Vårt hem
*Familjen
*Bil och körkort (uppskattas vaaarje dag)
*Att ha jobb

                 **ÄLSKAR ER VILLKORSLÖST**    

Over and out // S


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas någon nappar, den kan ju bli jättefin. Med litta jobb och litta kärlek.

Kramar från oss

2010-02-18 @ 20:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0