DÅRE


Tjoooohohoho!!

Jahapp då var det finely helg då, har jobbat som en DÅRE hela veckan så ledigheten är välförtjänt ;))
T har varit hemma från jobbet och varit sjuk, stackars älskling ;I, ni vet väll hur killar är när dom är sjuka ? Så det har fan varit synd om mig också kan jag lova hahahahahahhaaha!

Vaknade till ljudet av kaffekokaren, kände doften gick inte o motstå ;)
****JAG BARA ÄLSKAR O VAKNA AV DET ****

På tal om kaffe tycker jag man fikar för lite med folk nu för tiden , innan var jag alltid sådan som föreslog "KOM PÅ FIKA" de händer typ aldrig länge . . . why ?!
Gillar egentligen middagar mer tror jag, för det är ju en utav mina passioner, laga mat till folk ;) Finns inget som jag tycker bättre om tror jag.
Är ju ganska pysslig av mig, gillar o baka , laga mat , pyssla med vanligt pyssel;) Folk har en tendens till o uppskatta det och det är ju alltid kul ;)  

Nej nu ska jag inte sitta här o va tradig, har massor o fixa förstår ni ;))


Over and out // Ledighetskommiten ;)

Kommentarer
Postat av: cattis

Ser alltid framemot dina middagar. MUMS. Säger jag bara, alltid jättegod mat. Kramkram från Cattis o Emma

2010-02-17 @ 15:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0