Det bor en liten bebis i min mage ;)) <3


Både Tomas, Jag och Filippa är stolta och glada över att vi äntligen kan berättta för hela världen över vårt lilla mirakel i magen -Det bor en liten bebis i min mage ;)) <3

Vi läääängtar så ;) Filippa frågar mig varje dag som hon är här -Sofie hur stor är din bebis nu ?
I fredes när vi lekte med lera sa Filippa -Sofie vi måste köpa en stol att äta i och en sån man ligger i när vi är ute och går och en säng att sova i . . . jag bara till bebisen menar du -jaa sa Filippa den måste ha sånt ! haha bra sa jag bäst att jag skriver upp det så att vi inte glömmer det haha ... Filippa tillade ...vi måste flytta innan bebsen kommer för den får inte plats här haha

Någon som vill köpa en tvåa på kjellstorp ? haha

Over and out // Partypausaren ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis ännu en gång!

Så roligt för er :) Hoppas du mår bra!

Vi kommer ner v33, på onsdagen där kommer jag nog på em och hälsar på er :) Ha det gott och ta hand om dig/er! Kramar!

2010-08-07 @ 20:31:23
URL: http://familjennordin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0