What comes around, goes around ;)


Hooolllaaahoppp;) Jag kännneeer mig mycket bättre och har lyckats ha en toppen helg;) Bästa på läääänge;)
Grillen är invigd för året ;) *wiieee* korv grillning ena dan och kycklingspett andra dan, GOTTT VÄRRE!

Pappsen har varit här en del i helgen *trevligt* ,Även Tomas syster med familj har varit här, sen har jag och Filippa varit hos mamsen och bonus pappsi en sväng i dag hämtade böcker och spel till Filippa ;) Dom höll flitigt på o fixa heeeeelllaa huset mäklaren ska tydligen komma på Måndag ;)

    Filippa passar på att gossa in sig för en stunds paus i solen på ballkongen;)

Filippa är även ifull gång med sina scrapbooking prylar, hon är en riktig hajjare på det dära, hennes första album är nu klart, som hon har kämpat . . . ;)

Vårrrrren: Jag bara älskar våren... Vår för mig: 

  • Smottttthhhiiiees (i määngder)
  • Påskliljor
  • Ballkongen
  • Trädgården
  • Fram med dyyynor filtar m.m (masssaaa ute mys)
  • Utomhus leksaker
  • sooolbriiillleeeerr
  • Sol sol sol sol sol sol geee mig ;))

Nej nu blir det nått annat för mig ;))))))))

Over and out /// SosoSofie



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0