Veckan som gick . . . .

veckan som kom . . .och bara gick . . .
Vi har roat oss med att tömma vardagsrummet, . . . få golvet slipat *blev såååå fint* . . . sen roade vi oss med att flytta  tillbaka allt . . .duktiga älskling fäste tillbaka alla sladdar ;) Lite nya blev det också till nya spotsen ;)

Min kära Han skickade ut mig till väla för o handla grenkontakt på Claes Olsson och tjejig som man var kom man ju dock inte hem med det . . . utan en massa annat don till mig själllllvvv så klart ;) Så blev typ 1500 "på sladden" haha !

Ajja pååssssken är här ! Inget påskris blev det i år . . men påskmat har det blitt ;) . . .Filippas ägg är färdighandlat och nu ska bara påskharen leverera det till henne ;)

Snart ska jag och Han till stallet ;)
Nu ska vi fixa lite här hemma ;)
Återkommer med vidare uppdatering inom kort ;)))))


Over and out // Påsk kärrrinnnnngggeeeeennn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0