Tisdag


Jahapp Tisdag idag då ;) Vackert väder som bara den ;) *me like*

Vaknade upp och trodde att klockan var mer än vad den egentligen var . . älskling 1 och 2 var redan uppe ;) kommer ut i vardagsrummet och där sitter Filippa i lugnan ro i soffan . . jag bara Filippa du måste kä på dig vi ska till dagis .. . Tomas satt lugnt vid datan . . jag bara vaa e klockan egentligen ? han bara 7. 17 eller nåttt sånt .. ahhaaa ....haha jag trodde hon var tjugo över åtta ... laa mig på soffan och trodde i min lilla fantasi att jag skulle få ligga där och morna mig lite men nej ... då drog det igång FILIPPA HÖLL PÅ OCH TOG AV OCH PÅ KLÄDER...SUCK SUCK haha ... upp upp hjälpa hjälpa ...

DAGIS och sen MAXI ggr 2 och sen.... hem o på med Tomas pyamas byxor...soffan igen ..då händer det....RING RING ....Binta . . .just ja jag hade ju lovat henne en sak ;) ..  traskade bort till henne iklädd Tomas pyasmasbyxor och rosa foppa tofflor haha tur det är nära *S*
Lekte lite med henne ;P la lite på hennes fin fina pussel sen blev det maxi med henne ;) blev mitt tredje maxi besök idag haha tre besök på maxi innan kl 12 *starkt jobbat*
sen LUNCH MED DILF .. sen BINTA LEK IGEN ...sen BJUV dagis ... på g till IKEA ringer BINTIS IGEN ... SKA VI ÄTA GLASS???? mmm på IKEA haha ! LEEEEEKKKAA I BOLLARNA !!! GLASSSSSS!!!!! HÄMTA ÄLSKLING OCH SEN BOSSES och bestämma tapet bård och matta till toa ..inte lätt det heller så vi fick låna med provbitarna hem till imorgon och nuuuu har vi bestämmt oss ;) Den 28.de sker det TOAN BLIR FIXAD *wiiee*
Sen picknick i bilen ;)) *haha* och lite bus och lek på stranden på Råå.

Hem hem kväll kväll ....

DESPISSSS och nu SOFFFFFFAAAANN för SOFFAN ;))
´Snart gryr en ny dag och det hela börjar om igen ;O) men missförstå mig inte I LIKE MY LIFE ;))) *alot*
och i morgon blir de JOBB ;)

Over and out // Soooofffiiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0