STUGAN !!

  

Tjoooo hooo ;)

Helgen är snart över , underbara helg ;)
Fredag : Hämtade Filippa på Dagis efter jobbet, inom om familia och fick klippt hennes hår ,hon blev såååå fin. Hemma klippning fungerar ju bra när dom är så små men ibland behöver det kuttas lite av någon som "kan" typ klippa in luggen med resten och tunna den så den inte hänger i helllllaaa ansiktet ;) Nog om det ;)

Sen var det kalas för tomas systerson Ian som blev 9 år ;) Super god mat ;) Fick fin fina tulpaner av familjen i fråga ;) Såååå uppskattatt ;)

Sen bar det av mot ljungabolet ;O) STUUGGAAAN here we come ;)
Brrrrraaassssaaaaa ;) och sen go natt ;)

Lördag: Vi vaknade kring åtta och drack morgon kaffe på verandan till fågelkvittret  *det vaaaar inte fel*
Efter frukost och massa morgon mys stack vi iväg på upptäckarrunda i bilen ... slutdestinationen blev BÅSTAD där shoppade vi lite bla. fick filippa två par nya dojjor ;) en matta i ek (trot eller ej) och en massa annat smått ;) Väl tillbaka i stugan slappade vi lite, solning m.m och jag och Filippa gjorde en jordgubbstårta...  sen kom pappa , syster E och Cattis (bonusmamma inte styvmamma viktigt) på besök , då blev det grillning ;) Gott gott gott....

Efter maten försvann filippa in i stugan .....efter en stund kallade hon på mig och då hade söta lilla och helt underbara dukat upp med kaffe koppar och fat TILL MITT "KALAS" ;)) *sööööt e hon*

Fick världens finaste halsband i pressent av min syster och Cattis , står mitt namn på framsidan och på sidorna står Fílippa och Tomas ;) *såååååååå fint* jag bara älskar det ;) svårt och beskriva såååå jag får väll försöka fotta det nån dag ;)

När det blev kväll hade vi familje myyyyyys med såååå klart en fin braaassssaaa ;))

Söndag: Vaknade upp kl halv nio av att två sttöööörrrrriga människor dvs min familj ...dom kittlade mig både här och där ;S var bara o stiga upp ;) Fuuukkooossstt och morgon mys ;O)
Fixa i ordning stugan och köra mot HBG .... inom Ikea korv och glass ;)
Dansen med Filippa och seeeeen äntligen hem ;) Pappa hade dumpat av en "ny" grill i vår trdgård ,vår förra var ju knappt användbar ;)

Toalett fix .... Ungsbanan med choklad i ;) , med glass *mums* ochhhh nuuuuuu sofffaaaaaannn *ooohhh*

Måndag i morgon och jag är ledig , eller jaaa ledig och ledig har massvis oc stå i ,.... men jag ska inte jobba varken måndag eller tisdag ;)

Nej nu har jag bara en sak o säga OVER AND OUT /// SOOOOFFFIIIIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0