Ny vecka . . .


Vaknade upp på jobbet efter en god natts sömn ;) , störigt förkyld är jag dock . . . ;( Jag och kollegan P såg på "luftslottet som sprängdes" var väll så där ;( Därefter var det vidare till nästa jobb , mitt ledsagar jobb ;)

Pratade med Flippis i telefon idag , hon sa att hon saknar mig jäääättte mycke  . . . hon skulle bara veta hur mycket jag saknar henne  . . . Tänk att en liten flicka , en liten flicka som inte är mitt kött och blod kan betyda så fruktansvärt mycke . . . !<3<3<3 NO MATTER WHAT <3<3<3

Jobb i morgon igen ;) trist när man känner sig så matt , men förkylning och matthet är ingen sjukdom så det är bara att asa sig iväg ;))
Jobb jobb jobbb . . . vill ha låååånnnggg heeeellg ;)) Får väll det om någn helg om jag inte minns fel hahaa ...
nu bara ordbajsar jag känner jag . . men det är detta jag bjuder på eller inget ikväll ;))

Mamman och Bonus pappan har nu flyttat lite närmare city . . . dom är numera bosatta i en radhus tvåa i Bårslöv ;)) Hoppas att dom kommer trivas där ;)

Malin på jobb har lämnat oss och flyttat till Mora ,hoppas att det flyter på där uppe ;))

Själv börjar jag också bli sugen på flytt haha . . .Vill ju att Filippa ska ha ett eget ,riktigt stooorrrtt rum med rosa väggar och gulligull prylar ;) *flicckkkiiiggt* , missförstå mig nu inte , VI SKA INTE FLYTTA NU !!
Men det ligger ju helt klart i planeringen ;)

Nej nu ska jag titta vidare på dumburken ;)

Over and out // Flickan på S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0