MIN PRINSESSA ÄR HÄR ;)

   Lunch och sminkning ;)


Fredag idag och Filippa har ÄNTLIGEN kommit hit ;) Hon hade saknat mig lika mycket som jag saknat henne ;) *tur det*
Just nu sitter min lilla prinsessa och tittar på sin ny innnköpptttaaa Disney film , i sina nya fina kläder ;) Vi var och tittade efter converse till henne också men dom var slut sålda i hennes storlek *suck* så hon fick ett par rosa pumps i stället ;)
Får invänta conversen ;) Hon ska ju lätt ha ett par ;)

Till er med barn i samma ålder som Filippa, barndator är dagens tips ! Vi har köpt en Hello Kitty till sessan, verkligen en super pedagogisk pryl att träna matte, siffror, ord m.m.  TUMMEN UPP! Pris: ca 600kr (men det är det värt)

Ajja nu kallar flickan bäst och bädda ner mig i soffan med henne och hoppaassss att min damn förkynling försvinner snart ;( Orkar inte mer värk och panodilen börjar tyna i skåpet ;((

Over and out // Hon som bara ällllssskkkaarrr sin familj ;))




Kommentarer
Postat av: cattis

Äntligen , har hon kommit. Ligger en Kitty klocka o väntar.:D......

Krya på dig Sofie, du får va rädd om dig.

Och tack för inbjudan i lördags, till middagen.Synd att vi inte kunde komma.

Lillasyster blev sååå ledsen, över att hon inte var hemma, när du och Filippa ville hämta henne.kramkram

2010-04-13 @ 20:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0