Min dag, REDAGSMYYYYS!!



Jahapp då var man 24 ;) ;(
Vaknade upp på jobbet sen var det dags för p-konf, kollegan A gullig som hon är , hade köpt tomat soppa och choklad till mig i pressent ;)) *sweet*

Efter jobbet körde jag landsvägen ut till hålkan Gud glömde (för er som inte lärt er vad det inneär BJUV )
En skinande glad tjej skreeek SOOOOFFFFIIIIIEEEE idag fyller du år ;O) (hon kom ihåg *glad*)
Hon hade ritat en jätte fin täckning som pressent Sofie <3 Filippa och en flicka ,sen hade hon ritat små söta blommor precis sånna som jag lärt henne att rita *stolt*

I bilen från dagis ...säger Filippa ...sofie jag skrev ditt namn själv utan hjälp ... så sa jag gjorde du, är du säker... ? ... hon bara jaaa och bokstaverade S  O  F  I  E högt i bilen *lycka eller* vissa av er förstår kanske vad jag menar och andra inte FATTA hon har lärt sig att bokstavera mitt namn och det är inget vi har tränat på ;)))

Inom toys r us och köpte pressent till Tomas systerson som fyller år idag ;)

Vi körde och hämtade upp min fina älskling som hade köpt fin fina pressenter till mig : En morgonrock ;) *i like* , Vita roser , vin , halstabletter *sweet* och en annan sak ;)))


Sen var vi på födelsedags firande hos M & M .. .M blev ju 69 igår ... Suuuucchhiii till middag *gott* Suchi är föresten det enda Tomas inte äter skratt* Fick fin fina blommor och uppskattade pressenter där med ;)
Vidare drog vi sedan till Pappa fick en ny orkide av honom eftersom jag tog död på den förra *s*

Välhemma , Natti natti med Filippa och seeeen var det födelsedags mys med älskling :)
Ha vaknat sjuttioelva ggr inatt *host host* ska och hämta ut min hostmedicin sen ;O))
Hostade tills jag kräkte i morse inte bra alls , Filippa fick ju så klart syn på det,sen var det synd om mig hela vägen till dagis *haha*

Nej nu ska jag packa inför stugbesöket ;)

Over and out // 24 år and still shining


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0