It´s a new week ;)


It´s a new week ;)
Veckan börjar med mycket sol *gillar*
Ledig idag , ledig i morgon ;) *wiieee* sen drar det igång även för denna damen. . .

Blippis och jag har varit duktiga och sorterat hennes "gajdejob" efter slänga ,spara ,lägga undan till någon annan . .. . . PROVA PROVA PROVA även den klassiska repliken som man själv brukar tänka kom från tösen "deenn hade jag glömt bort att jag hade" Kan konstatera efter denna sortering att hooon INTE behöver fler kläder, fast vem gör det egentligen haha, TJEJER TJEJER varför kan vi inte bara låta bli o shhhoppppaaa ?!?!?! Redan som liten flicka börjar klädbegäret ;)
Efter vi var klara fick även barbie lådan som för den delen blev två lådor efter idag sig en rejäl sortering
dockorna kastade '"sina för små kläder"! SÖTTTTT ;)

Glass i solen och massa lek nere på lekplatsen via FRIABAD har även förgyllt dagen ;)

12 APRIL idag , innebär också att Pappsi fyller år ;) 47 blev det 2010 ja !
Själv har man ju inte heller lång tid kvar tills dagen då jag ska ha den äran kommer *suck* hur jääävla fort kan ett år gå egentligen ? ? 24 blir stämplen som jag ska bära ett år framöver . .. . sen kommer det bästa året i ens liv enligt de flesta 25. . . det är ju trots allt det som alla fyller oavsett födelseår *skratt*
På tal om o fylla år så ska jag och Tomas få komma på FILIPPAS SEX KALAS haha, sex års kalas ... man får inte glömma säga "års" det blir så fel haha
ungefär lika fel som när tösen kom inspringandes i köket någon gång i höstas . . ."- att vet du sofie ? -jag:-nää ,-
jag är en liten flicka som gillar SEX jag:-vaa? vad sa du ? , -jag är en liten flicka som gillar ksex hahahaha KEX =)


Over and out // Sossosososossooooffffiieee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0