Underbara Fredag ;)


Idag är dagen här , dagen som många har längtat efter sedan förra Söndagen ,FREDAGEN är här och vi tar emot den med öppna armar ;) , För vissa är det jobbe helg men jag kan trösta er med att ni får ju dock helg ob då haha !

En 160 SÄNG är nu inköppt till LYAN , billiga som faen på
IKEA ;))
Blev även en BOKHYLLA som jag hittade på FYNDET ;)
TVÄTTMASKINEN är numera inkopplad och snurrar för fullt mest hela tiden ;)

I HELGEN :

Min söta och helt underbara (världens bästa) lilla syster fyller år i morgon så då blir det kalas för henne , meningen är att det ska hållas i TRÄDGÅRDEN men det vet i fan om vädret tillåter det ! Har precis fixat med inslagningen av hennes present så nu är det fixat !! Hon kommer bli SÅÅ GLAD ;) Blir hon alltid för hon är så TACKSAM det är det BÄSTA med henne , hon är tacksam för allt sen gör det ju inte saken sämre att hon alltid är snäll och go ! Man kan inte annat än o älska den ungen ;) Ödmjukare finnes inte !

Konf för min lilla kusse VIKTOR i morgon men den får jag skippa för lillans kalas ;S
Gör dock inget hatar verkligen konf !

Måste rensa trädgården från ogräs ,måla klart i hallen och lite annat smått i helgen också ;))
Har inga PARTY FEELINGS idag så det får jag nog hoppa iaf idag :))

Pratade med MIA MARIA NYCKELPIGA i tele innan ;)) Saknar henne vi ses ju aldrig nu för tiden men vi bestämmde att det får bli ändring på det nästa vecka för då kommer hon och nannar med mig en dag ;))

Nej nu ska jag fixa lite innan DILF:en kommer på Lunch ;))

Over and out // Fixar Trollet ;))


Kommentarer
Postat av: Marie

Fick du invigt sängen samma kväll ? he he:)

2009-05-12 @ 16:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0