SOFT för SOFIE


Fredag kväll och "paartytrollet" softar in för ännu en lugn helg ;S ... Blir lite spaning över polarna ändå ;)) Se upp "alkohol och narkotika polisen" är på väg haha ;)) Tat lugnt mina vänner ;))

Tiden bara springer iväg ... känns som om månaderna sedan nyår bara kutat förbi mig , i den här takten är det väll snart JUL men det gör inget för jag gillar TOMTEN ;)) Har på känn att han kommer med fin fin julklapp till mig i år ;)) *S* 
Nej men ärligt så har ju tiden gått otroligt och ovanligt fort i år och jag har inte hunnit med hälften av det jag skullat men vad gör det, det finns mer tid ;)) Har ju trots allt hänt en del på denna korta tid har ju hunnit separera , köpa ny lya och det är ju inte dåligt bara det! 

Dagen idag då den har ju sprungit iväg den med ... Catta gumman kom och hämta mig i morse blev frukost hemma hos henne och Tobbe jaaa herregud ser ni vad ni läser min lilla Catta gumman har blitt sambo ;)) *glad för er* en go, trevlig och social prick har hon hittat och det glädjer mig ;)) Alltid kul när ens polare blir tillsammans med en kille som faktiskt är kul o träffa och som är lätt att snacka med ;)) ajja nog om kärleksparet sedan bar det av till väla och ikea .... hann inte mer än o komma hem snacka med Marie på MSN sen bar det av till väla och ikea igen ...RUNDA TVÅ ;)) haha  

Blev en del klipp i dag ;)) och det gör detta trollet glad ;)) Snart kommer T och då blir det middag ;)) Potatis , fiskpinnar och hemgjord remuladsås med ärtor står på menyn ;)) *riktigt sugen på det i typ två dagar nu haha *

Ha en bra helg och till alla er med stegräknare ,stega på hej och hå för det ska jag ;)) antalet idag står just nu på 11 187:))

Over and out /// SOFT SOFIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0