Nässelsoppa, städer


Helgen är över , softe helgen nr 1 detta året , har spenderat hela helgen med Tomas bortsätt från syrrans kalas i Lördags!
Följande har hänt , mysing, mysning och mysning haha , massa prommenader för stegräknarens skull ;), softning, softning och softning haha, film , tv ;) Sen igår gjorde vi NÄSSELSOPPA  (faktiskt gott, och värt att testa=)

Sen har ju då  T kommit på att jag är as kass på allt som heter GEOGRAFI och HISTORIA ! Ja man kan ju som sagt inte vara bra på allt, nu kämpar *T för fullt med att lära mig länder och städer haha ! Ja för det är ju faktiskt så att jag inte ens kan skilja på land eller stad *pinsamt men sant*
Tomas kommentar till mig :"Jag har hela tiden sett dig som smart och så kommer man på en sak som du verkligen inte kan"  hahaha!!
Ja vi får väll se hur bra han lyckas med det!

Nej nu kan jag inte sitta här och dega , det får man inga steg av och nu är det inte längre bara jobbet jag tävlar för utan nu tävlar jag även emot Tomas och där ska jag fan inte looosssa haha *! Jag ska gå samma sträcka som till kabul om det nu krävs (kabul = huvudstaden i afganistan ) haha! En har iaf fastnat :P

over and out // Soft Trollet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0