I can be your girl ,be your girl to night . . .

Ja happ long time no see? ... haha helgen ;) Massa mys massa mys , Fredagen blev det grillning hemma hos pappsen och sedan spenderades resten av tiden  hemma i soffan med DILF: en och hans tösabit ;) ,Lördagen: Blev det Hampan med töserna så himmla trevligt dock väldigt hög ljudnivå och kalla vindar ;S Kvällen blev det mys igen med D och D ...
Söndagen blev målat ute i min hall ;) *duktiga jag* umgicks lite med Binta sen flydde jag lägenheten , här luktade färg som faen så det blev övernattning på andra sidan av Dalhem ;)

STEGRÄKNING: Stegräknings tävling på jobbet 27/4- ? /5
Förra veckan började "loppet" jag var utan min räknare på måndagen så låg back 10  000 steg då jag gav mig in i tävlningen men lyckades skrapa ihop steg och fick 71 000 någonting (hela förra veckan då asså) och man ska ha 10 0 00 om dagen så 70 000 räcker ju ... FAN PÅ TAL OM STEGRÄKNARE HAR JU GLÖMT TA PÅ DEN IDAG.... Hoppas iaf p[ b'ttre resultat denna vecka

Dagen idag>  Har min vovve hemma idag  >) Blir v'la med Marie och Casper om en stund Sen i em kommer m och m och fikar...
 
N[gor har ju dock skett med mitt tangentbord symboler och de tre sista bokst'verna i alfa funkar lite knas haha !


L[t som fastnat nu ... i can be your girl , be your girl to night ...<S

over and out  Sofiffffieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0