VISSA BETYDER MER ÄN ANDRA...



VISSA BETYDER MER ÄN ANDRA SÅ ÄR DET BARA OCH NU TÄNKER JAG BLOGGA LITE OM DEM SOM BETYDER MEST FÖR MIG !!!

KATRIN (CATTA): Catta gumman så g´o så det finns inte ;=) Är så glad för att vi alltid har varandra hur vi än vänder och vrider på livet!

MARIA (MIA): Så himmllllaaa glad att vi har hittat tillbaka till varandra gumman !! Tycker ju att det är så kul o leka med dig *skratt*

JESSICA (PESSICA): Min lilla snäcka du är alltid så omtänksam och givmild, två fina egenskaper som jag bara älskar ed dig !!

SEIDA (IDA): Fast du är långt borta både avstånd och kontakt så kommer du alltid vara nära i mitt <3 *saknar dig*

CHARLOTTE (LOTTA): Min darling på jorden hatar att bo sååååå långt i från dig nu ;S Men du ska veta att du är min LUTT alltid alltid alltid ;) har alltid så rooligt med dig !

BINTA : Vilken dam du är , hjälpsam och rolig till tusen tänk att vi kännt varandra hela jävla livet iaf det liv vi minns !! tack för att du alltid funntis;€) HÅKANSSON uppskattar detta ;)

MAMMA : Ja vad ska man skriva om denna lady ,ens mamma är alltid ens mamma ! Du är alltid där fast på skönt avstånd ;)

PAPPA : Ju fler år som går desto närmare kommer vi varandra och nu kan jag faktiskt säga att jag tycker att vi har riktigt trevligt och roligt ihop och att jag uppskattar att umgås med dig !  

JESSICA (SYRRAN): Vi träffas inte så ofta men du finns med mig alltid ;) Snart blir du mamma och du ska veta att jag kommer att ställa upp för er så gott jag kan och barnvakten vet du vart hon bor haha ;)

EMMA (SYRRAN): Lilla gumman vad stor du har blitt , du och jag ha alltid haft något speciellt och det hoppas jag att vi alltid kommer att ha ! Du är såååååå go !

DANIEL (DANNE X.ET): Bättre människa får man leta länge efter du har egentligen allt ;) och jag kan inte tänka mig mitt liv utan dig , man vet alltid var man har dig, du är en trygg kille som kommer gå långt ;)

MORMOR OCH MORFAR (M & M) : Bättre människor och förebilder än er får man leta efter ni har och är det alla drömmer om att få ;)


TILL ALLA ER SOM ÄR MED PÅ DENNA LISTA ... NI SKA ALLA VETA ATT JAG ÄLSKAR ER AV HELA MITT HJÄRTA OCH ATT JAG SKULLE GÖRA NÄSTAN VAD SOM HELLST FÖR ER ALLA !
JAG VIIIIILLL ATT NI ALLA FINNS MED MIG SÅ LÄNGE SOM
DET BARA GÅR ;)
HEMSKA TANKE O FÖRLORA NÅGON AV ER !!

ÄLSKAR ER !!!

PUSSSS //// SOFIE HÅKANSSSSSSSOONNNN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0