Inflyttningsfester:) *wiieee*

Ja denna helg ,denna helg. Fredagen tillbringade jag med min familj i min lya ...åt smörgåstårta och sånt ;)
Där efter tog jag och binta vår sprit och våra skor och traskade bort till Snicki ;) där var partyt ifull gång =)
*sånt gör detta trollet glad* Alla var fulla goa och glada, precis så som det ska vara ! Fylle video finns på Bintas face:)
Kvällen avrundades för min del vid halv tre tiden då blev det hem ;) deckade ifrån Jackiee, lite drygt ångest som faen dagen efter men mer ångest hade Mia Maria Nyckelpigan när hennes mobil plötsligt fick VITA DÖDEN (haha en viss Bjuvare har inbillat sig att det kallas så)

Ajja seeeeent på eftermiddagen tog ett bakfullt partytroll kontroll över kroppen och steg upp ur sängen, då var det bara till o fixa och dona ve sig inför kvällen MIN INFLYTTNINGSFEST ;) herregud i himmeellen..
Fick en NORD VODKA med pinne i, ingen vandrande dock :) haha men kul iaf *S*
Det vidrigaste hände ändå min KÄRA TOALETT ... en viss HOLLÄNDSKA spydde ner skiten *shit pommesfrittes*
stopp i dasset blev det och vi kunde inte lösa det hela så det fick bli efterfest hos Snicki ;) Vi drog några pers hem till mig och fyllekäkade rostemackor med diverse pålägg, min favorit för natten blev LEVERPASTEJ OCH DALLASSALLAD på en och samma macka *fy faen*

Binta var dragen som faen hon stod i hallen med ett öga i kina och ett i Göteborg *hihi* med mig vilandes på sin hylla !

Dagen med det stora D:et var ju då Söndagen, vaknade upp med riktigt lökig andedräkt,smakade rutten pizza blandat med sprit ;S
Stopp i dasset *fortfarande*
Satt och dryga i soffan med nattgästerna tills vi körde och hämtade Mia hos Fyllifer (fyllerfer var inte fullast i helgen för den delen tror att Mia vann fullast vinner i fredes eller jaaaa kanske både fredes och lördes hmmmm)
vi DUMPADE iaf av Mia i påarp =) sen drog jag PC och Tomas till cityg. handlade riktigt äcklig bakfyllemat efter det drog vi hem igen och vi körde lite TEAM WORK på städningen, sen kom Binta lagom tills det var mat ,eller ja binta och sugproppen var det ju!
Tomas fick äran att fixa stoppet och städa toastolen  *Tackar för det*
Därefter tillagades och åts bakfylle maten som var följande; stekt korv (tjocka och smala), potatissallad, bea sås, oliver ,fetaost, inlagdvitlök,ketchup och senap... Fy fan riktigt äckligt tyckte nog vi alla men det lät gott i affären tyckte vi !

Trots denna ljuva (not) bakfylla hanns en liten sväng till varmare breddgrader med (RAKA RÖR) efter 20 min där kändes hjärtat lite lättare och det blev en sväng med vatten och tvål när man kom hem!
Kvällen tillbringades sedan i soffan framför BECK med Binta och Tomas och en tampong i bintas snok ,Mys pys!

Tack allesammans för denna helgen ;)

Måste ju även nämna att min STÄDTANTA S:et helt plötsligt överraskade mig på min inflyttningsfest genom att dyka in genom dörren ;) med peruk och allt, söt va han ! Han skulle egentligen inte komma så glada blev vi ,eller ja JAG blev glad ;) Dock lite besviken över att han inte städade innan han gick ;) hihi!

Over and Out ! // Parrrttyyytrollet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0