Helg, JAG, ni (inlägg som inte lyckades publiceras igår)


Nu har JAG bott här i min lägenhet i lite mer än en månad och jag tror faktiskt att jag har börjat vänja mig vid att bo här tar nog ett tag att sätta rötter !
Har mycket att fixa med här hemma egentligen men det får komma när det kommer nu vill jag bara vara , men pappsen var här igår eftermiddag och hjälpte mig att röja bort onödiga buskar och grenar runt mitt stake, vi flyttade även roserna så nu går det att lägga plattor där med =) Vill ju ha så man kan sitta där i sommar =) Farmor har lovat mig hennes teak stolar så det blir nice =) Hon lär ju ingte behöva dem i sin lägenhet i Rydebäck, så det blir perfekt =)

Sen igår kväll stannade jag hemma ENSAM ,det var första gången jag är ensam en fredag eller lördag detta året men kännde att jag behövde det ,bara vara hemma och ta det lugnt ,rör sig så mycket i huvudet just nu !
Varför finns det inte en handbok för vad man ska göra med saker och ting ? ! Vill ha en sådan BRUKSANVISNING FÖR SOFIE S LIV haha !

Kl 21 igår ville denna damen bara krypa ner i sängen och sova men Puff (min ena katt) ville inte komma hem haha ... dom var ute för första gången sedan vi flyttat hit igår =) gick jätte bra dom kom och gick men sedan när det var dags att stanna inne ville inte han komma hem ... halv tolv kom han och då rusa jag inte till sängen =)
Vaknade sju i morse, förmodligen för att klokan ringt typ då hela veckan .. men somnade om efter en stund igen ... vaknade och somnade om hela tiden ... steg inte upp förrens kl halv två ... *ÅNGEST* men Gud i himmelen vad skönt det var =) ..... Känner mig inte klokare av att jag stannade hemma igår så lite ångest över det hela har jag ju men nju gjorde jag inget som jag hade ÅNGRAT idag iaf =)

I kväll blir det 21 års party hos Malin Werlin :) ska försöka hitta omslagspapper till henns present på ica för det tänkt jag ju så klart inte på när jag handlade den haha ...expiditen...- ska jag slå in den ?! jag ...-nej tack det behövs inte! ....fan vilket pucko jag e !

Ajja nu galer Bintas mage efter CAMILLAS MAT så jag ska följa med henne och hålla henne sällskap ;) själv ska jag itne ha det blev god tomat soppa innan ;) så jag får allt hålla mig tills vi kommer till Malin halv åtta :) ...Jennifer hämtar dock upp mig sex för lite för party =)

Over and out !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0