Hej hej kära dagbok!


ahh gud vad veckorna rullar iväg..vart tar tiden vägen ?! Önskar att den stod stilla !
Nu har iaf mina små kattälsklingar flyttat hem till mig *äntligen* men PIFF flyttar hem till Danne igen på Fredag,han saknade visst sin kise för mycket *GULLIGT*

Helgen var nice, på fredagen var det PARTY först hos någon Andy sen hos S:et ! :) Shit MIA e inte klok hon vann fullast vinner igen ... heerrreeegud =) DILF :en kom och hämtade oss hos S:et i Fredags ,tacka fan för det för det ,vet i helvete om vi hade tatt oss hem till Dalhem annars i det tillståndet haha 

Lördagen ahhh bakisdagen :=) sen blev det myskväll framför melodifestivalen med Mia ,DILF:en och hans dotter!

TÄNK ER JAG KOLLADE PÅ MELODIFESTIVALEN FRIVILLIGT HAHA FAST JAG INTE SKULLE JOBBA!!!!!!!!

Tänker faktiskt göra samma sak även nu på lördag haahaa!! Shitt e bara ett litet PARTYTROLLSUNGE haha !

Over and Out !! /// Melodifestivalstrollet!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0