S€M€ST€R

VÄLKOMMEN HÄRLIGA, UNDERBARA SEMESTER 2009;))

Ja nu så har det äntligen skett den härliga, underbara och efterlängtade semestern är ännnnntligen här ;) Jag och en kollega började med att fira semestern med "ett glas" vin efter sista jobbepasset ;))
Renoveringen är nu i fullgång här hemma sovrummet är nästan klart ,bliiiiirr SUPER FINT ;)
Diskmaskin är också inkopplad "älskade AILA", som jag har saknat den lyxen , och jaaaa det är fan lyxigare än lyxigast, det är äkta kärlek till den vardagslyxen ;)

På semestern är det inte riktigt bestämt vad som hända skall, vi ska ta det lite som det kommer :O) men vardagsrummet skall iaf bli fixat ;) kommer nog bli super duper fint , speciellt den rosa väggen haha ! Tycker det är jätte bra och skönt att jag och Tomas har samma stil och smak på inredning ;))Hoppas att lilltjejen gilalr det också ;))) Alla Tomas saker skall också flyttas hit nu på semestern, för er som inte vet , japp det luktar SAMBO boende igen ;)) det känns riktigt bra och jag tror att vi kommer få det toppen ;) DILF:en och jag haha !
Tältning skall också göras under semestern enlig Tomas iaf , vi får se vad det blir av det haha !!

Rio de landskrona ihelgen ? ...blir nog en sväng dit ;)
Ikväll skall Marie my lady firas , vilket just påminde mig om att jag måste slå in hennes present ;)

Måste bara säga att jag är riktigt och extremt tröt på kattungarna som börjar bli pain in the as nu ... hoppas tiden går fort till flytt haha !

Nej nu måste jag fixa här hemma om jag skall hinna klart någon gång , frysen är nog snart färdig avfrostad ;))))
Perfekt inför semesten ;)))

Have a nice day //// Paaaaarrrtttyyyytrollet ;O))))


Kommentarer
Postat av: Björn Vossler

Du är inte så generös med bilder på dig själv, däremot så är du väldigt söt på den enda bild du syns på. Lite slarvigt, hastigt skrivna inlägg, men väldigt amuserande och läsvärda ändå, man får en rejäl inblick i en partytjejs vilda uteliv och tankar. Ser fram emot att få läsa fler inlägg av dig.



Keep Up The Good Work!



2009-07-21 @ 14:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0