HG`S FEST ,BAKFYLLA, FINDUS


Gårdagen! HG´s överraskningsfest blev lyckad , han fattade ingenting *asbra*  det är ju trots allt så det ska vara ! STRIPPAN verkade han också vara nöjd över *KONSTIGT UNDRAR VARFÖR ?! *
Svin full blev denna tjej iaf... BINTA och JAG TRASKADE HEM vid 1 snåret =) På väg hem träffar vi en kille med en PÅSE innehållande något som jag tyckte liknade en KEBAB och själv klart frågade jag de och mycket riktigt innehöll den DEN FINASTE FYLLEMATEN EN KEBAB ...BINTA traskar vidare och jag springer i fatt henne och kläcker ur mig ..VARFÖR SPRINGER DU....BINTA E DU DUM I HUVUDET, HAN HADE JU FÖR FAN EN KEBAB I PÅSEN *haha*
Ajja hem och lagade den vidrigaste fyllematen ever (ris, cordon blue ,äggaröra majonäs och ketchup) Fy fan ej männskligt.

Ajja i morse vid tio KOM BINTA MED BULLAR, fy va gone man va då :) Men alltid gott med en liten BULLE !!
Hinkade i mig all dricka här fanns i kylen som var utan % !!

Binta stack hem och jag la mig och softade på sängen ,då ringer PAPPA och säger sätt på kaffe jag och GUNILLA är hos dig om 8 minuter .... *yyyiiippiie* Skynda ut i köket satte på KAFFE ,diskade snabbt undan fyllekäks disken och tog upp mina kläder från gårdagen som låg slängda på golvet i sovrummet !! Slängde även den öppnade oätna choklad puddingen som utav någon anledning stod på pallen i sovrummet :S

Ahh Sen kom GOSIGA PAPPA med mat från FINDUS , han och faster hade varit där på utförsäljning (hon jobbar där) ... Så nu är hela frysen fulllastad med färdiga saker , Fiskgratänger ggr typ 20... Färdig potioner ggr 15 ,frikadeller (som jag inte ens äter men kanske kan lära mig) Biffar ,köttbullar m .m FRYSEN ÄR DÄRMED LADDAD MED UNGMÖ MAT haha !

Nu blir de softning BINTA KOMMER SNART =) Sen jobb i natt=)


nu e de fan inte många minuter kvar tills folks alkohol intag påbörjas ... vissa kommer efter kvällens slut ha blivigt *svin fulla *kåta *odrägliga *aggresiva * våldtagna *av med oskulden *arresterade ...Fan man e glad över sitt jobb ,obekväm arbetstid äger !!!

TAT LUGNT IKVÄLL!!



Over and out// PARTY TROLLET


Ps. JAG VANN FULLAST VINNER IGÅR ds

Kommentarer
Postat av: Binta

jag kom kl 9 inte 10 =D haha

2009-02-21 @ 19:59:27
URL: http://mizzrasta.blogg.se/
Postat av: sofie

haha ursäkta ....VA FAN KOM DU NIO FÖR

? ööhh konstigt att jag var och är trött? haha

2009-02-21 @ 22:50:31
Postat av: Binta

affären öppna då å du ville ha bullar å jag va uttråkad å ensam från 6 på morgonen.. =D ahhahahha ahah du gjorde ditt val att flytta hit å nu blir du inte av med mig. jag är här för att stanna moahahha =P

2009-02-22 @ 12:06:14
URL: http://mizzrasta.blogg.se/
Postat av: Sofie Håkansson

hahahhaa !!! söt e du vännen !! haha ....

2009-02-22 @ 18:10:44
URL: http://paartytrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0