Städtant, helgen, veckan , ALLT!


Shit vad denna veckan bara har sprungit iväg... idag /imorgon så har jag bott här i två hela veckor ,herre gösta!
I veckan har det varit jobb,jobb och åter jobb :) Men inte ska man klaga jag gillar mitt jobb! Dock lite jobbigt med den där pendlingen men det är värt det delvis är jobbet värt det och delvis min närhet här i Helsingborg till mina vänner och familj :=) och närheten till min stad HELSINGBORG!!!

Världens bästa mamma hade stält en damsugare precis innanför dörren , så när jag kom hem trilla jag in av lycka !! Min alldeles egna nya VOLTA maskin haha ! Ett extra paket påsar och gardinstänger fanns också på plats ! *Tack underbara*
Stack hem till Binta en sväng och slängde in lite musik på -MP3- an :) Sonja alden shiiittt softa låtar jue :)
Sen hängde Binta på hit som alltid:O) Nice...
Binta e inte den som e den ,Hon satte genast igång och invigde min nya VOLTA !!
Sen har hon fixat och donat med sin ångmaskin rensat vid kranfästen och liknande ,även golven fick sig en omgång ånga !

Jahapp helgen som kommer då :)
Fredag: Handlande till höger och vänster sen blr det till och fixa smörgås tårtor för på em/kvällen kommer la familja på inflyttningskalas :)
Efter detta lilla kalas drar det av till Snicki :) *wiiee* Party på massiva 17 va de ja :)

Lördag: ahh en del softande förmodligen lär man få försöka vila bort baksmällan innan det blir INFLYTTNINGSFEST här hemma dvs klubb 7½ ska invigas:) *S*

Söndag: Den som begär minsta lilla engagemang av mig då eller begär något, stör något kan dra dit vodka tillverkas :S

Ahhh nu ska jag underhålla en gäspande BINTA !!!
Tack för städningen gumman !!

Over and out // PaaartttyyyTrollet =)

Kommentarer
Postat av: Binta

ahah de e lugnt, du har ju ändå min hunds slem på dina byxor :D jag kommer komma till dig kl 06:00 sönda morgon med en burk surströmming =) ahah på lörda får du FIIIN present av jennifer å dom.. haha om den vandrar eller inte kan jag inte svara på =P hahahaahha

2009-02-27 @ 02:28:20
URL: http://mizzrasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0